Monday, January 25, 2010

Busy?? Blogging?? -_-

Hi there!~ (Kalau masih ada yg membaca di sini..haha..it's been a month i've not update anything in here..disebabkan busy itu ini kerja dan sebagainya (actually tgh pgg controller gamer nak maen COD:MW2 online tiap2 malam..) tak dapat la aku update blog ini even aku ada byk gambar nak di kongsikan bersama..as u all might notice my style of blogging mmg suka manyak taruk gambar2..

So for getting back all the feeling for my blogging, I would like to share a picture tonite..haaa!~ my dinner tonite is thisss!!



It's not i'm on diet or so on (walaupun lemak2 di perut mula melebar kan sayap nyaa..) just terasa takmo makan nasi tonite as tghari tadi melantak byk nasi + chicken curry + telur + sayur.. (curry cant skip my meal..always been there..haih~ tak sehat2..). So this is Oblong burger..dijual kat bawah blok aku stay je..da lama tgk..tapi tak terbeli2..so tonite aku makan..the taste..well not bad..sedap gak..comparable to oblong yg ada kat tronoh..haha..

so as far as u know, aku baru 3 minggu kerja kat Cameron (M) Sdn. Bhd. previously known as Cooper Cameron. Ada gang2 nampak aku kat klcc, so there i was for about 1 week and 1 day. After that, started my training in Subang Plant near USJ19. So, where do i stay? what's my exp with the new working envi? and bla bla bla.. I will continue it tomorrow..stay tune..watch out~!

--
OYAMA

No comments: